Ne yaparsam olmuyor dönersem ıslık çal

Dönersem ıslık çal eskisehir

Memleketim eskişehir'den gidiyorum

Tutunacak bir dalım yok ben yine gidiyorum işte tekrar düştüm yollar'a ve gidiyorum insanlar ne kadar değer verirsen o kadar eziyorlar seni gidiyorum çünkü bir evi olmalı insanın , gidiyorum çünkü bir ailesi olmalı insanın , gidiyorum çünkü kafamı toparlamam lazım bir yerden en azından bir şeyin ucundan tutup hayata başlamam gerekiyor artık çünkü kimseye yük olmak istemiyorum ve kafamı toparlamam lazım yol ne kadar uzak olsa'da ben yinede gidiyorum ve hayat bana bir ders veriyor bu sırada eğer bir insan zamanın'da yanında olmamış ise o insan ne kadar değer versen'de o insan senin değerini bilmiyor en güzeli yeni bir düzen ve sıfır'dan hayata başlamak başka yerler'de belkide çok uzaklar'da eskişehir'den bile. sonuç ben gittim işte olan oldu

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !