Metin2 TR BAN AFFI Gelsin Kampanyasını Destekledim

Metin2 hesap kapatıldı

Metin2 kapatılan hesaplar açılsın

Değerli okuyularım bugün Cihan ÖZMALTAŞ'ın başlattığı Metin2 TR BAN AFFI Gelsin destekledim zamanın'da bende bu oyuna zaman,vakit,ücret kaybetmiş birisi olarak bu kampanyayı desteklemek istedim milyonlarca belki de trilyonlarca insanın hayatı bu oyun'da geçti ve halen çürümek'te oyun'da kural belli yasak belli ama emeği çalınan veya haksız yere hesapları kapatılan insanlar oldu bunların önüne geçmek için başlatılan kampanyanın Gameforge'nin görmesini bende çok isterim henüz 18 imza mevcut bunu artırmak için umarım gereken çalışmaları yaparlar hesaplar açılır.


Engellenen (Banlanan) metin2 hesaplarımız açılsın gerekeni yap Gameforge!

Metin2 hesabım ne zaman açılacak

Belki de cevabını bilmediğimiz bu sorunun cevabı bir gün gelecek Gameforge hesabı kapatılan kişilerin hesablarını geri açacaktır EdiLee bile oyuna dönmüşken hesapların geri açılması metin2 oyuncularını sevindireceğini düşünenler'den birisiyim. keşke bunun için bir tarih'i ben yazabilsem ne yazık ki bunun için bir şey söyleyemiyorum

Metin2 Başlamak Doğrumudur

metin2tr'ye başlamak benim görüşüm artık çok geç ve yanlıştır ama metin2 pvp serverler eğer kapatılmayacaksa bir metin2 pvp server'e başlamak daha doğru geliyor insana en azından oyuna bir ücret ödemiyoruz kral olabilmek için daha çok eğleniliyoruz

Metin2 Hesaplar Açılırmı Oyun Kurucusu GM Açıklıyor




Sizde benim gibi düşünüyorsanız bu kampanyayı destekleyin

metin2 tr ban affı gelsin kampanyasını desteklemek için tıkla

Sizde benim gibi düşünüyorsanız bu kampanyayı destekleyin

Yorum Gönder

3 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Metin 2 yi bir ara oynamıştım 19-20 yaşında mıydım neydim belkide 23 hatırlamıyorum fazla sürmemişti bırakmıştım sanırım artık dağ bayır koşmak yoruyor insanı. Ban olayına gelirsek sürekli ban gerçekten olmaması gerek küfür için 3 ay ideal ama hile olayı için 6 ay olabilir. ama süresiz helede para yatırılan bir oyun için zaman ayrılanbir oyun için fazla bir kural.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşünüzü destekliyorum ozaman sizde bizim katıldığımız kampanyalara destek verebilirsiniz @Fakir Yazar

      Sil
  2. Vallahi o kurduğunu sistem hesabımızı boşu boşuna kapattı

    YanıtlaSil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !