Kalemim şükür bügünde yazıyor

mazi unuttuk yaşlanıyoruz

Geçmişimizi unuttuk anlatamıyoruz


Bugün hava soğuk hemde çok soğuk kış ayında değiliz ama her zamankin'den soğuk geldi bugün bana üşümüyorum , titremiyorum yaz ayında kışı yaşıyoruz peki biz dışarda değil evin içindeyken bile üşüyorsak sokakta kalanlar ne yapıyor dışarda zor şartlar da çalışan insanlar düşünelim örneğin onlar hiç üşümüyor mu?
Üşüyor hemde çok kelimeler sığmayacak kadar çok , her insan her gün mutlu olmuyor bu devirde cebinde parası olan önder oluyor hayatını yaşıyor o bardan o bara ,o kareden öteki kafeye , o otelden öteki otele karı kız desen peşinde cirit atıyor neden mi ? Çünkü parası varsa ondan para denen illet adamı açta bırakıyor susuzda bugün "fakire açmısın diyenler yarın fakire niyetlimisin" diyor hay kuş beyninizi yok siyaset sevmem ben neden böyle olduk, nasıl bu hallere düştük

Hey gidi eskiler hey

Eskiden komşuluk vardı şimdi yok diyorlar tabiki'de 2017 geldik komşuluk diye birşey kalmadı ki eskiden di o komşuluklar bütün mahalle birbirini tanırdı çocukluğumdan bilmiyorum bende mahalleyi bırak arka sokağındakini bile tanırdı insanlar açmı susuz mu , zengin mi? Fakir mi ? şimdi adam kapı komşusunu tanımıyor komşuluk denen olay bitti yanlış batılaştık galiba biz yanlış kitabı okuduk .

Bilmiyoruz hiçbir şeyi

Genetimizle oynadılar bizim kendimden biliyorum beş dakika önce şunu yapacak derim, altın'cı dakika'da unuturum iksirini bulamadım unutkanlığın dikkafalı olsaydım belli ki unutmazdım
Yaşarken yaşlanıyoruz
Daha olmuş yaş on dokuz yetmiş yaşında adam gibi konuşmaya başladım gene susmuyorum bi tek elimde bastonum eksik oda olsaydı labale  labale konuşan kişilerin azına kürekle vurdum bastonum'la kovalardım.

Kalemim şükür bugün de yazıyor

Demem odur ki hâyatın kıymetini küçük yaştayken bilmek gerekiyor gerisi hikâye sonra yaşlanacağız..

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !