Shahinelected.wordpress.com Röportaj Gerçekleştirdik

Shahinelected.wordpress.com Röportaj Tamamlandı

Shahinelected.wordpress.com Röportaj Sayfamızda Yayınlandı

(~Kişisel Bilgileriniz~)

*Ad Soyad & Lakap (Zorunlu)
SHAHIN ELECTED (Talıbov), Lakap: ELECTED

*Yaşınız (sadece yıl yazabilirsiniz)
27

Yaşadığınız Şehir & Memleket
Azerbaycan, Baku.

Evli & Bekar ?
Bekar
                                   
*Email   Adres (Zorunlu)
ShahinElected@gmail.com

Telefon (Varsa)
Telefon var, ama yazmamam daha doğru olur. Okuyucuların bilmemesi hepimiz için daha huzurlu olur.

Eğitim Durumunuz
Şuanda bir yerde okumuyorum.

Hobileriniz  
Hobilerim? Kitap okumak, Senaryo yazmak veya düşünmek, genelde Senaryoları hep düşünürüm, yazmakta üşengeç biriyim. Bir Senaryoyu düşününce daha çok ve daha ilginç sahneler düşünüyorum. Başka bir hobim bilgisayarda oyun oynamak. Blog Yazarı ve YouTuber olmak ki, şuanda bunları yapıyorum. Wattpad'ta kitap yazmak. Araştırma yapmak, bilmediklerimi öğrenmek ve dahası...

[~Sosyal Medyada Siz~]
Facebook
https://www.facebook.com/ShahinElectedHD
https://www.facebook.com/ShahinElectedYouTuber

Twitter
https://twitter.com/SHAHIN_ELECTED

İnstagram
https://www.instagram.com/shahinelected

YouTube
https://www.youtube.com/c/ShahinElected
https://www.youtube.com/channel/UCC-Uo-8zLnHm_CfP-EDT-ug
https://www.youtube.com/channel/UCilHbfcJakfClejNYgtBIVg

Google+
https://plus.google.com/u/0/117589717710383796089

Diğer:
http://www.dailymotion.com/ShahinElected
https://www.izlesene.com/kanal/ShahinElected#/
https://shahinelected.wordpress.com/
https://shahinelected.tumblr.com/
https://tr.pinterest.com/shahin_elected/
https://www.wattpad.com/user/Shahin_Elected
https://www.younow.com/ShahinElected
https://www.twitch.tv/shahinelectedhd


Bize kendinizden bahseder misiniz?
Kendimden bahsedeyim... Araştırmayı seviyorum! Bir bilgi eğer yanlışsa ve o yanlış bilgi doğru olarak biliniyorsa, ben o yanlış bilgiyi deşifre etmeye çalışıyorum ve bunun için elimden gelen her şeyi yapıyorum! Amacım doğru İnsanlara doğru bilgileri vermek, bilmediklerimi öğrenmek ve bildiklerimi İnsanlarla paylaşmak. Aslında ben bazı bilgi paylaşımı yapan YouTuber ve Blog Yazarları gibi kendimi her şeyi biliyormuşum gibi, bilge İnsan gibi göstermiyorum. Çünkü gerçek şu ki ben hiçbir şey bilmiyorum! Ama benim hayatta birkaç prensibim var.
1.Kul hakkına girmemek, başka birisi benim hakkıma girse bile, ben kimsenin hakkına girmemeye özen gösteriyorum!
2."Bilgi Güçtür, Paylaştıkça Büyür!" prensibine odaklanmak ve İnsanlara ancak gerçek bilgiler vermek, gerçek dışı, uydurma bilgiler vermemek! Belki yanlışlıkla gerçek olmayan bilgi verirsem, yanlışımı doğruyla değişmek, yani yanlış yaptığım o bilginin benim yanlışım olduğunu paylaşarak, asıl doğruyu hemen peşi ile paylaşmak. Böyle bir şey YouTube bilgi videolarım arasında olursa, yaptığım yanlışı belirtirim ve aynı videoda o yanlışımın gerçek yüzünü yayınlarım. 
3.Az önce söylediğim gibi gerçekleri paylaşmak veya yayınlamak.
4.Her türlü ALLAH'A hizmet etmek! Eğer iyi bir şey yapıyorsam, bunu kendim için veya gösteri için değilde, ALLAH Rızası için yapmak!
5.Adaletli kararlar almak.
6.Hayatta Hikmetli ola bilmek.
7.Amaçlarım için yaşamak ve uğraşmak ve onlara ulaşmaya çalışmak.
8.Amaçlarıma ulaşmak için günah olacak veya bana, sevdiklerime zarar verebilecek herhangi kötü yollara başvurmamak!
9.İnsanlara yardım edebilmek!
10.Güvenilir, sadık dostlar kazanmak ve kendimin dostlukta sadık kalmam.
Ve dahası... Ama tüm bunlar bununla kısıtlanmıyor. İyi bir şeyler aklıma geldikçe onu hayat prensibim yapabilirim. Başka bir amacımsa kendime Film Şirketi ve Oyun Şirketi kurmak ve özgün filmler, diziler, oyunlar üretmek. Buna şimdilik ulaşamadım, ama bir gün muhakkak kendime Film Şirketi ve Oyun Şirketi kuracağım! 
En çok Sevdiğim ülkeler Türkiye, Almanya, Kore, Tayland, Japonya, Kanada. Bu ülkelerden birinde yaşamak isterdim ve şirketleri ya Türkiye'de veya Almanya'da açmayı düşünüyorum. Diğer ülkelerde sadece şirketlerimin şubeleri olsun. Hiç sevmediğim ülkeler İran, Rusya, Fransa, İsrail ve Çin! Bunlar bozguncu ülkeler olduğu için sevmiyorum, hep sorun çıkarıyorlar, Şeytan gibi ortalığı karıştırıyorlar! Halkı da doğru dürüst değil bu ülkelerin.

Günlük Yaşantınızda Nasıl birisiniz?
Sakin biriyim. Haksızlık görünce sinirleniyorum.

Hayatınızda Örnek Olarak Aldığınız Birisi Var mı?
Evet var! Genelde Peygamberlerin hayatlarından örnek alırım. Birde kendime uygun bildiğim kişilerden. Mesela YouTuber Ruhi Çenet, YouTuber Timur Akkurt, YouTuber Ekin Kollama, bir kaç dizi ve film karakterlerinden ve dahası...

En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir?
Din, bilim, teknoloji, hikaye, oyun, kitap, film, dizi, keşifler, araştırmalar, tarih, gizemli ve paranormal olaylar, Cinler ve Melekler ve daha fazlası.

Sizce Wordpres Blogger?
Blogger iyidir, ama kısıtlamalar var. Daha önce Blogger sitesinde blog açmıştım, bazı artıları olsa da, eksileri artılarına daha çoktur. Wordpress daha çok hizmet sunuyor. Ayrıca Blogger YouTube gibi Google ürünüdür, her küçük sorun yüzünden tereddüt bile etmeden YouTube kanallarını fesheden  Google aynı prensiple Blogları da sile bilir, böylelikle yaptıklarınız, emekleriniz havaya uçar! Wordpress o konuda daha güvenilirdi. Ayrıca ben Blogger sitesinde blog açtığım zamanlarda hep sıkıntım olurdu, blog geç açılırdı veya hiç açılmazdı, donmalar olurdu ve daha bir kaç sıkıntı ve sorun yaşardım, ama Wordpress'le o sıkıntıları, o sorunları yaşamıyorum. Ünlü Blogger'ler çoğu Wordpress'le başladı, hayla Wordpress'le Bloggerlik yapanlar var.

Sizce Hotmail Gmail? (diğer bir seçenek hakkınız yok)
Gmail bence daha rahattır. Bir YouTuber olarak bana Gmail daha kaliteli geliyor.

Sizce Instagram Facebook? (diğer bir seçenek hakkınız yok)
Facebook'ta paylaştığını silebiliyorsun, değişe biliyorsun ve daha birçok özellik var, instagram'da o özellikler yoktur. Ama yinede ikisi de güzel. Ama muhakkak birisini seçmem gerekiyorsa, bu Facebook olurdu.

Sevdiğiniz Müzik Türleri?
Öyle sürekli dinlediğim müzik türü yok, zevkime uyan her türden müzik dinlerim.

En sevdiğiniz Müzik? en fazla 3 ile 5(link veya sanatçı ismiyle şarkısını yazınız)
1.Çağatay Akman - Gece gölgenin rahatına bak;

2.[Official MV] เตือนแล้วนะ (Love Warning) – Third KAMIKAZE https://youtu.be/ICI3eKRzr6M 


3.[Official MV] เข้าใจป่ะ (Act Like A Boy) - Angie KAMIKAZE 

 https://youtu.be/svUGJdBTrvY 


4.[Official MV] ขอใช้คำว่ารัก (Just one word) – Third KAMIKAZE 

 https://youtu.be/DvQ7quafiYY

5.[Official MV] ที่ระทึก (Reminder) – Third KAMIKAZE https://youtu.be/CmOARvQO_us


Geleceğe dair planlarınız projeleriniz varmı (Varsa Bizimle paylaşırmısınız ? yoksa boş bırakın)
Gelecekte kendime Film Şirketi ve Oyun Şirketi kurmayı düşünüyorum. Birde ünlü Araştırmacı olmayı hayal ediyorum. Gelecekte Araştırma ekibi oluşturmayı düşünüyorum. Birkaç dizi, film ve oyun projeleri düşünüyorum. 

Sosyal Medya Günlük Yaşantınızı Ne kadar etkiliyor?
Çok etkiliyor. Can sıkıntısını gideriyor ve kötü tarafı zaman kaybı oluyor.

Sosyal Medyada Takipçileriniz Var mı?
Az olsa da, var evet.

Sosyal Medya Size neler Kazandırdı?
Bazı bilmediğim bilgileri, şuan ki blogumu, YouTube kanalımı, sosyal hayata olan ilgimi, birçok değerli, sevdiğim, saygı duyduğum İnsanları tanıttı ve daha fazlası.

İnternet'te Vakit geçirmek sizce yararlı mı?
Ne yaptığına bağlı. Eğer yararlı bir şey yapıyorsan yararlı, yok öyle zaman geçirmek istiyorsan, git kitap oku daha iyi, gözlerini kurtar en azından.

İnternet'te Neler ile Vakit Geçirirsiniz?
YouTube kanalım, Blog'um, Wattpad'ta kitap yazmak, Facebook'ta stat paylaşmak, YouTuber'ları izlemek veya sevdiğim klipleri izlemek, bilgi toplamak, yeni yeni keşifler etmek ve dahası.

Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza nasıl bakıyorlar?
Çevremde YouTuber olduğumu veya Blogger olduğumu duyduklarında "Git erkek işiyle uğraş! Çocuk gibi şeylerle uğraşma! Böyle şeylerle kızlar uğraşır ancak!" ve bu gibi ters tepkiler almıştım. Onlara göre birisinin yeni bir şey yapması, yaratıcı olması, bir fikir üretmesi ya çocuk işidir veya kadın, kız işidir.

Sizin Hakkınızda Eleştiri Yapan İnsanlara Tepkilerininiz Oluyormu?
Eleştirilere açığım, tabii eğer adam akıllı, ahlak çizgisini aşmadan eleştirirlerse! Ben o eleştirilere göre değişe bilirim, gelişe bilirim. Ama hadsizce, ahlak dışı, küfürlü eleştiriler oluyorsa ki, maalesef oluyor, o zaman önemsemiyorum!

Yakın çevrenizde Webmaster & Bilgisayar Mühendisi veya Yazar dostlarınız varmı?
Tam olarak Bilgisayar Mühendisi olmasa da, buna benzer yeteneği olan bir tanıdığım ve birkaç senaryocu tanıdıklarım var. Senaryocu arkadaşlarımı film yapmak çabası sırasında buldum. Film yapamasam da, en azından arkadaşlar buldum.

Bilgisayar Beceriniz Nasıl? (Az Orta Çok Professional)
Az değil, Professional demezdim, en iyisi orta olsun.

Word Excel Office Programları İle Aranız Nasıl?
Senaryoları genelde Word'la yazdığım için, onunla aram iyi. Excel pek kullanmıyorum, zaten kullanmasını da bilmiyorum.

Bize Destek Olmak İstermisiniz?
Elimden gelen bir şey ola bilirse, niye de olmasın?

Bizim Bannerimiz'i Sayfanızda Yayınlarmısınız?
Sayfam derken? Blog mu, yoksa Facebook sayfası mı? Blogumda sağ-sol kutuya uyacak reklam banneriniz olursa "Arkadaş Bloglar" adı altında eklerim sağ-sol kutulardan birisine.

Bizim Yayınlamamızı İstediğiniz Makaleniz Veya Konunuz Varmı? (Hiç yayınlanmamış bir içerik olmak zorunda)
Yok, öyle bir konu yok maalesef.

Grafilerlik Bilginiz Varmı?
Hayır yok. O konuda noob'um.

Kendi Tasarladığınız Grafik Çalışmaları Varmı? (Varsa Link Belirtiniz)
Yoktur.

Haberleri Takip ediyor musunuz?
Pek ilgilenmiyorum. Politikayla hiç ilgilenmiyorum!

Hangi Tür Haberlerden Hoşlanırsınız? (sadece tür belirtin) 
Film-dizi, oyun, müzik, turizm, şirketler ve bu gibi türler.

Kurmuş olduğunuz Site & Youtube Kanalınız'ın belli bir adres varmı Konum? 
YouTube kanalım var evet! Yukarıda eklemişim. Siteye gelince, daha önce bedava sitemde vardım, kullanmadım bıraktım. Şimdi kullandığım tek site şuan ki blogumdu. Başka yoktur henüz. Gelecekte haber sitesi açmak gibi planlarım var.

<~Web Bilgileriniz~>


Site&Blog Link
https://shahinelected.wordpress.com

Site Adı
SHAHIN ELECTED

Site Adı aklınıza nerden geldi?
Kendim için sosyal alemde kullandığım İsmi ve Lakabı seçtim.

Site Sloganı
Bu Bir SHAHIN ELECTED Blog'u!

Site Sloganı aklınıza nerden geldi?
Osman Sınav dizilerinden. 

Ne Zaman'dır İçerik Yazıyorsunuz?
Aslında daha önceler Facebook'ta sayfam vardı, daha önceler yazılarımı orada yazıyordum. O sayfa şuanda da duruyor, ama aktiflik düşük olduğu için pekte fazla önem vermiyorum, ayrıca site bana ait olmadığı için, her an siline bilir. Bazı arkadaşlarda silindiği gibi. Sonra bir site açmayı karara aldım. Daha önce Bedava Sitemle başladım, sonra bir çok siteler çıktı karşıma, en son Blogger ve Wordpress ürünleriyle karşılaştım. İkisi arasında seçim yapmak pekte zor olmadı.

Sitenizin Banneri & Logo Varmı? (Varsa link)
Henüz yok, daha tanınmadığı için öyle bir şeyi yapmayı henüz düşünmüyorum. 

Siteniz'in Amacı Nedir?
Daha öncede dediğim gibi, doğru İnsanlarla doğru Bilgileri paylaşmak. Aslında Blog'la YouTube kanalımın amaçları aynı.

Sizin Hedefleriniz Nelerdir?
Film Şirketi ve Oyun Şirketi kurmak. Ünlü Araştırmacı olmak, Araştırmacı ekibi kurmak. Ünlü Blog Yazarı ve YouTuber olmak. Müzik grubu kurmak. Ve dahası...

Bizim blogumuz hakkında sayfanızda yazı yazmayı düşünürmüsünüz?
Ola bilir, aklıma iyi bir fikir gelirse, yaza bilirim. İlgi çekici konu olması gerekiyor.

Sizce kimlerle Röportaj yapmalıyız (5 tane site blog veya forum) önerin
1.Onedio sitesiyle;
2.Orkun Işıtmak - http://www.orkunisitmak.com
3. YT Destek forumu Erdal Çelebi - http://www.ytdestek.com/members/erdal-celebi/?s=0245206695f09a2051452c7ee430716a 
4.Afgan Rasulov - http://online-photoshop-dersleri.blogspot.com.tr/ 
5.YouTuber Selim (Oyun Portal) - https://www.portalyus.com/

Hangi Resmi Firmalara Röportaj İstediği Gönderelim?
Buzz My Videos, Gizza, Wedia Corp, Media Craft.

Bizim eksiklerimiz neler?
Bilmem, onu böyle konularda daha profesyonel olanlara sorsanız daha verimli bir sonuç elde ede bilirsiniz!

Blogumuz'da Eklenti Olarak Ne Görmek İstersiniz? (örnek canlı iletişim)
Ünlü film-dizi oyuncularıyla ve YouTuber'larla Röportaj yapsanız iyi olur, böylelikle onları sevenler sizin Blog'u takip etmiş olur. Beğenenler takipte kalır.

Blogumuz Teması Sizce nasıl Önerdiğiniz bir blog teması varmı? (bilmiyorsanız boş bırakınız)
Temanız iyidir, ama bir gün tema değişmek fikriniz olursa birkaç örnek bloglar.
1.http://bulutlublog.blogspot.com.tr
2.http://www.bolkahveli.com
3.http://www.degmesinyagliboya.com
4.https://bahceperim.blogspot.com
5.http://renklitirtil.blogspot.com.tr


Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız?
Uzun zaman oldu, kesin ne zaman yazdığımı hatırlamıyorum. 5 seneden fazladır. Daha önceler Facebook sitesinde sayfamda paylaşımlar yapıyordum. Blog Yazarı faaliyetine 2-3 sene olar başladım.

Google Sizin Makaleleriniz'e Önem Veriyor?
Bilmem. Onu Google abinin kendisine sormak gerekiyor! :)
Ama sanmıyorum, o kadar Blog varken benim yazılarımı mı önemseyecektir?

Herhangi bir ücret Kazanıyor musunuz (kazanıyorsanız hangi firmalarla çalıştınız?)
Şimdilik kazanmıyorum. Belki 5-10 sene sonra kazana bilirim. Bilmiyorum ki...

Sitemizin Tanıtım Yazısı Yayınlar mısınız?
SELAM! Ben SHAHIN ELECTED! Gamer, Araştırmacı, YouTuber ve Blog Yazarıyım! Yeni Araştırmalardan, ilginç ve doğru olan bilgilerden ilk sen haberdar olmak istiyorsan Blog'a Abone Ol ve beni Blog'dan Takip Et?!

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz?
Bazen haftada bir makale yazıyorsam, bazen ayda bir makale yazıyorumdur. Bazense birkaç günden bir makale yazıyorum. İlham kaynağımla, durumumla, hevesim'le ve aklıma gelen konuyla alakalı o.

Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz?
Her defa makale yazmasam bile Blog'a göz atıyorum. Durumunu incelemek, hemde aktiflik olsun diye. Makale yazarken birkaç saat falan harcıyorum.

Ortak Olduğunuz bir firmalar var mı?
Hayır.

Takip Ettiğiniz Site Sayfaları Neler? (En fazla 5)
Öyle sıklıkla takip etmem. Beni ilgilendiren konuları Araştırmak amaçlı bazı o konularda olan makalelerini okurum sadece, eğer işime yarayacaksa, kaynak göstererek işime yarayan kısımlarını alıyorum.

Takip Ettiğiniz Forum Sayfaları Neler? (En fazla 5)
Hazırlayacağım videonun konusuna ve türüne bağlı değişiyor veya o anki Araştırmamın konusuna göre değişiyor.

Sizi Dost Sayfamız Olarak Ekleyelim mi? (Dofollow Olacaktır)
Dost olabilirsek olur tabii ki, sonuçta dostluk kötü bir şey değil!? Zaten benim hayattaki amaçlarımdan biri de sosyal alemde dost kazanmaktır!

Sitemin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz?
Sizin sitenizin mi, yoksa kendi sitemin mi? Kendi Blogumu, makale paylaştıkça o makaleyi sosyal ağlarda paylaşıyorum sadece. Sizin Blog konusuna gelecek olursak, daha önce hiçbir şekilde haberim yoktur sizden.

Siteniz Tanımı Reklamı için hiç ücret ödediniz mi?
Hayır. Eğer makalen iyiyse, ilgi çekiciyse takipçi bulursun! Bu YouTube kanalında da böyledir, videolarln kaliteliyse izleyenlerin ve Abonelerin olacaktır! Ayrıca paralı reklamlar çoğu zaman güvensiz oluyor, bazense bloguna zarar veriyor. Google arama motorundan kaldırılmana neden oluyor!

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz?
Gelirse, tabii ki de ilgilenirim! Ama şimdi öyle bir şey olmadığı için ilgilenecek bir yorumda yoktur.

Sitenize veya blogunuza aktif kullanıcılar geliyor mu? (geliyorsa ne sıklıkla)
Hiç dikkatimi çekmedi öyle olaylar. Makalelerimi okuyanlar varsa da bir Teşekkür bile etmiyorlar. Hatta işlerine yarasa bile!

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir?
İyi blog'dur! Geleceği olabilecek blog türlerindendir!

Bizim blogumuz hakkında görüşleriniz nelerdir?
Güzel bir Blog! Belli ki, emek harcıyorsunuz, benim gibi ayda bir makale yazdıktan sonra bir ay aradan kaybolmuyorsunuz! :) 

Bizim blogumuz hakkında önerileriniz?
Daha ünlü İnsanlarla Röportajlar yapınız! Görüntülü Röportajlar daha inandırıcı olur! Mesela diyelim ki, siz ünlü YouTuber Meryem Canla Röportaj yaptınız, görüntülü Röportaj olmazsa, kimse sizin Meryem Canla Röportaj yaptığınıza inanmayacaktır! İkna etmek için görüntülü Röportaja özen gösterin! Herkes benim gibi gizli saklı, resmini bile paylaşmadan paylaşımlar yapmıyor. 

Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz Neler?
Şimdilik öyle bir eleştiri bulamıyorum. Şimdilik iyi gidiyorsunuz. O eleştirileri sizin Blog'u sık-sık takip eden okucular yaparsa daha güzel ve kaliteli olur. Şimdi kafadan sallamalar pek işinize yaramaz.

Sizce hangi konularda Yazı Yazmalıyız?
Röportaj iyidir, eğlenceli oluyor. İnsanların ilgisini çekiyor. Herhangi bir konuda tepki yazısı yaza bilirsiniz mesela.

Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?(Cevabınız evet ise yayınlayınca bize mail atarmısınız)
Tabii ki, bahsederim! Bu benim için de bir özellik olur! Sonuçta bana ters tepkiler gösterenlere, bana laf sokanlara kapak olmuş olur! Aynı zamanda İnsanlarında ilgisini çeker! 

Bize önerebileceğiniz Bir İçeriğiniz Varmı? (sadece link yazın)
Şimdi sizin zevkinizi bilmediğimden nasıl bir içerik önere bileceğimi bilmiyorum ki. Aslında içerik konusunda zengin değil benim Blog'um, henüz az sayıda içerik var. Yakında daha çok seçim olması ve hepsinin de özgün olması için elimden geleni yapacağım. 

Google sizin  Sayfanızı ne kadar sıklıkla indexliyor?
Bilmem. Hiç ilgilenmiyorum ki.

Google sizin Sayfanızın görsellerini ne sıklıkla indexliyor?
Haberim bile yok dersem inanır mısınız?

Google Hakkında Eleştrileriniz Varmı? 
Çok duygusal ve fazlasıyla titizdir! Saçma ve küçük bir sorun yüzünden bir çizimde her şeyi çizip bir kenara atıyor!

Röportaj'a İlişkin Eklemek istedikleriniz? [[[[txt,pdf, doc, gif, jpg, png, mp4, mp3,]]]]]
Röportaj için ve ilginiz için çok Teşekkür ederim!
------------- ------------- ------------- ------------
Röportaj Sorularını Silmeyiniz.
------------- ------------- ------------- ------------
# JDSezer Röportaj Üzerinde Düzeltme Oynama Hakkını Gizli Tutar.
# Röportaj Sorularını Cevaplarken Resmi bir dil ve üslup ile Cevaplayınız
# Röportaj Yayınlandığında Firma Veya Şahıs Belirtilir
# Röportaj Ne zaman Yayınlanacağı Hakkında Herhangi bir tarih veya saat verilmez.
# Röportaj yayınlanamaz ise iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz
Bize önerdiğiniz Firma ile röportaj yapacağımız kesin değildir Röportaj teklifi firmaya gönderilirse Röportaj yayını üzerine belirtilir.

Röportaj Gerçekleştirdiğimiz Sayfa

SHAHIN ELECTED

Yorum Gönder

1 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Galiba Röportajı incelemeden Copy+Paste yapmışsınız? Hatta en sonda olan yazıları bile paylaştınız. :) Yinede paylaştığınız için Teşekkürler, umarım fazla zorlanmadınız Röportajı paylaşırken? :)

    YanıtlaSil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !