Hayatikodla.net Röportaj Gerçekleştirdik

Hayatikodla.net Röportaj Yayınlandı

(~Kişisel Bilgileriniz~)
*Ad Soyad & Lakap (Zorunlu)
Hasan Yüksektepe Lakabım Hasokeyk

*Yaşınız (sadece yıl yazabilirsiniz)
1991

Yaşadığınız Şehir & Memleket
İstanbul

Evli & Bekar ?
Bekar

*Email   Adres (Zorunlu)
hasanhasokeyk@hotmail.com

Telefon (Varsa)
541 423 3558

Eğitim Durumunuz
Önlisan (Medya ve iletişim

Hobileriniz
Araştırmak, Bisiklet sürmek, Langırt, masatenisi

[~Sosyal Medyada Siz~]
Facebook  : fb.com/hasan.yuksektepe
Twitter :  https://twitter.com/hasokeyk
İnstagram : https://www.instagram.com/hasokeyk/
YouTube : https://www.youtube.com/channel/UCaYsTHB4UYijf9gjRtKPaTw
Google+ : https://plus.google.com/+HasanY%C3%BCksektepe


Bize kendinizden bahsedermisiniz?
Ben araştırmayı ve kendini geliştirmeyi seven biriyim zaten yazılımada bu hevesle başladım.  Her şeyin nasıl yapıldığını merak ederdim. Bizim zamanımızda grafi2000'nin animasyonları vardı. Noel dayı, karate kamil onları izlerken nasıl yapıyorlar diye merak sardım abimin swishmax programını evdeki pc kurmasıyla başladı her şey o zamanlar evde internet yoktu programı keşfederek öğredim ve baya geliştiridim kendimi. Kısa keseyim o zamandan bu yana sürekli keşfederek öğrenmeyi devam ettiriyorum.

Günlük Yaşantınızda Nasıl birisiniz?
Günlük yaşantımda ilginç biriyimdir. Sabahları arkadaşların günaydın demesine karşılık "olur" "bana uyar" diye cevap veriririm veya teşekkür ettiklerinde de aynı şekilde. İlk başta herkes affallıyordu bu gibi cevaplara ama artık alıştılar artık onlarda söylüyor :)

Hayatınızda Örnek Olarak Aldığınız Birisi Varmı?
Ben kendimi sürekli yeni şeyleri başarabilen biri olarak görüyorum. Bu da bana her insanın kendine göre bir başarma hikayesi yazdığını öğretti. O yüzden başkasını örnek almıyorum başkasının yaşantısını örnek almıyorum.

En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir?
Web yazılım alanında uzmanım ama ilgi duyduğum konular bilim alanında. Yazılım ve bilimi birleştirerek yapay zeka yazıyorum baya bir ilerleme kat ettiğimi düşünüyorum. yakında Tuğçe ismindeki proje ile bunu görebilirsiniz.

Sizce Wordpress Blogger?
Wordpress mi blogger mı sorusuna net olarak cevabım wordpress çünkü açık kaynaklı olması ve her yerine ulaşabilmem benim için önemli ama bloggerında kendine has güzellikleri var tabi ki.

Sizce Hotmail Gmail? (diğer bir seçenek hakkınız yok)
Ben şu şekilde kullanıyorum. Hotmail hesabımı tüm konular gelecek şekilde kullanıyorum gmail hesabımı ise işle ilgili mevzular için kullanıyorum. İkisinide seviyorum

Sizce Instagram Facebook? (diğer bir seçenek hakkınız yok)
Ben fotoğraf paylaşmayı çok sevmem o yüzden facebook'u daha aktif kullanırım.

Sevdiğiniz Müzik Türleri?
Nostalji yapmayı severim.  Amatör şarkıları dinlemeyi severim.  Ruhu dinledirici piyano sesleri içeren veya keman sesleri içeren müzikleri dinlerim.

En sevdiğiniz Müzik? en fazla 3 ile 5(link veya sanatçı ismiyle şarkısını yazınız)
https://www.youtube.com/channel/UCdaY6uBccJY-QJd2NJ7OP9g
https://www.youtube.com/channel/UCoWUPETEerAvjrqhVQgPbxg
https://www.youtube.com/channel/UCRG0UBotnrez-1rZXbKk2Aw



Geleceğe dair planlarınız projeleriniz varmı (Varsa Bizimle paylaşırmısınız ? yoksa boş bırakın)
Geleceğe yönetlik web deneyimini değiştirecek fikirlerim mevcut ama şu an paylaşmam

Sosyal Medya Günlük Yaşantınızı Ne kadar etkiliyor?
Sosyal medya çok aktif bazen işlerden fırsat bulamıyorum. Mesajlara geç cevap veriyorum. Trend olan şeyleri takip edemediğimde oluyor ama son günlerde yaptıklarım ile sosyal medyada adımın duyulması hoşuma gidiyor bu da benim daha başarılı işler çıkartmam için bana motive sağlıyor.

Sosyal Medyada Takipçileriniz Var mı?
Çok eskiden beri takip eden takipçilerim var çoğu ile mesaj veya mail yolu ile konuşuyorum.

Sosyal Medya Size neler Kazandırdı?
Medya ve iletişim okuduğum için sosyal medyanın bana katkısı çok adımın duyulması ilerde başaracağım projelere nokta atışı bir kitle oluşturmamı sağlıyor.

İnternet Vakit geçirmek sizce yararlımı?
Yararlı ve yararsız tarafları tabiki var. Ben kendimi eğitmek ile uğraşıyorum yabancı kaynaları Türkçeye çeviriyorum blogumda yayınlıyoru gerekirse videolar çekiyorum. Bu internetin bana yararına bir örnek ama tüm gün sosyal medyada videoları izleyip sadece beğenseydim internetin bana bi yararı olmazdı.

İnternet'e Neler ile Vakit Geçirirsiniz?
Takıldığım bir kaç yazılımla ilgili forum siteleri var. Google'nin Microsoft'un forumları veya developer videoları içeren siteleri var oralarda vakit geçiyorum.

Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza nasıl bakıyorlar?
Blogum 6. yılına girecek ve bu süreçte konu bulmak çok zor çevremdeki arkadaşlarımda en fazla 1 sene kadar blog tutabiliyorlar. Onlara göre zoru başarıyormuşum

Sizin Hakkınızda Eleştiri Yapan İnsanlara Tepkilerininiz Oluyormu?
Kötü bir eleştiri olursa hemen cevap vermem üzerinde düşünür en akıllıca cevabı vermek isterim ama adam haklıysa ona kesinlike haklısınız derdim ve bu hatamı veya yanlışımı düzeltirim. Olumlu bir eleştiri olduğunda beni kesinlikle motive eder

Yakın çevrenizde Webmaster & Bilgisayar Mühendisi veya Yazar dostlarınız varmı?
Tabiki çevremde bu işi yapan bir çok arkadaşım var.

Bilgisayar Beceriniz Nasıl? (Az Orta Çok Professional)
7 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum ama bilgisayar kullanımı işletim sistemine göre değiştiğini düşünüyorum. Şu an windows,ubuntu,rasbian,Lubuntu işletim sistemlerine hakimim.


Word Excel Office Programları İle Aranız Nasıl?
Inanır mısınız hala excelde fonksiyon yazına bakmadım :D

Bize Destek Olmak İstermisiniz?
Herkese destek olmak istediğim gibi size de destek olmak isterim.

Bizim Bannerimiz'i Sayfanızda Yayınlarmısınız?
Banner yayınlamaya sıcak bakmıyorum ama tanıtım yazınızı yazabilirim.

Bizim Yayınlamamızı İstediğiniz Makaleniz Veya Konunuz Varmı? (Hiç yayınlanmamış bir içerik olmak zorunda)
Şu an böyle bir içeriğim malesef ki yok

Grafilerlik Bilginiz Varmı?
Uzman değilim ama tabiki bilgim var

Kendi Tasarladığınız Grafik Çalışmaları Varmı? (Varsa Link Belirtiniz)
Malesef böyle bir çalışmam yok

Haberleri Takip ediyormusunuz?
Kendi alanımla ilgili haberleri takip ediyorum.

Hangi Tür Haberlerden Hoşlanırsınız? (sadece tür belirtin)
Bilim, yazılım, web dünyası

Kurmuş olduğunuz Site & Youtube Kanalınız'ın belli bir adres var
mı Konum?
https://www.youtube.com/channel/UCaYsTHB4UYijf9gjRtKPaTw


<~Web Bilgileriniz~>
Site&Blog Link : www.hayatikodla.net
Site Adı : Hayatı Kodla
Site Adı aklınıza nerden geldi?
Oyun yazımına el attığımda her şeyin kodlanabileceğini öğrendim

Site Sloganı : Söyleyeceklerim bitmedi
Site Sloganı aklınıza nerden geldi?
İnsanlara bir şeyler öğretmeyi seviyorum ve eğitimin hiç bir zaman bitmeyeceğini düşünüyorum.

Ne Zaman'dır İçerik Yazıyorsunuz?
Aslında 2009 dan beri blog yazarıyım ama hayatikodla.com ile 2012 den beri aktif blog kullanıyorum.

Sitenizin Banneri & Logo Varmı? (Varsa link)
https://www.hayatikodla.net/wp-content/uploads/2016/02/logo1.png


Siteniz'in Amacı Nedir?
Yazılım veya kendi bilgilerimi paylaşmak

Sizin Hedefleriniz Nelerdir?
Şahsi hedefim kendi adımı herkese duyurmak. Dünya'da bir iz bırakmak istiyorum.

Bizim blogumuz hakkında sayfanızda yazı yazmayı düşünürmüsünüz?
Tabi kendi blogumda sizin blogunuzu tanıtabilirim.

Sizce kimlerle Röportaj yapmalıyız (5 tane site blog veya forum) önerin
https://www.facebook.com/dnomak -> http://dnomak.com/
https://www.facebook.com/ibrahimozturk.me -> ibrahimozturk.me
https://www.facebook.com/burag.hancer -> yirmilerim.com

Hangi Resmi Firmalara Röportaj İstediği Gönderelim?
-

Bizim eksiklerimiz neler?
-

Blogumuz'da Eklenti Olarak Ne Görmek İstersiniz? (örnek canlı iletişim)
-

Blogumuz Teması Sizce nasıl Önerdiğiniz bir blog teması varmı? (bilmiyorsanız boş bırakınız)
-

Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız?
2009 da hasokeyk.com ile başladım

Google Sizin Makaleleriniz'e Önem Veriyor?
Bir çok kelimede üst sıralarda çıkıyorum ama rekabetli olursa biraz SEO yapmam gerekiyor.


Herhangi bir ücret Kazanıyormusunuz (kazanıyorsanız hangi firmalarla çalıştınız?)
Şu an kazanmıyorum.

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz?
Herhangi bir sıklık yok genelde bir sorunla karşılaşınca ve çözümünü bulunca yazıyorum.

Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz?
Her gün girip yeni yorumları cevaplıyorum.

Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı?
Şu an yok


Takip Ettiğiniz Site Sayfaları Neler? (En fazla 5)
http://wpkurs.com/blog/
https://blog.jquery.com/
https://blog.google/
https://newsroom.fb.com/

Takip Ettiğiniz Forum Sayfaları Neler? (En fazla 5)
-

Sizi Dost Sayfamız Olarak Ekliyelimmi? (Dofollow Olacaktır)
Mümkünse çok sevinirim.

Sitezin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz?
Yeni bir yazı yazdığımda otomatik olarak tanıtım yapıyorum.

Siteniz Tanımı Reklamı için hiç ücret ödediniz mi?
Henüz ödemedim

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz?
Her gün cevaplarım

Sitenize veya blogunuza aktif kullanıcılar geliyormu? (geliyorsa ne sıklıkla)
Günlük 500 tekil hitim var hepsi yeni kullanıcı

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir?
-

Bizim blogumuz hakkında   görüşleriniz nelerdir?
-
Bizim blogumuz hakkında önerileriniz?
-

Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz Neler?
-

Sizce hangi konularda Yazı  Yazmalıyız?
-

Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?(Cevabınız evet ise yayınlayınca bize mail atarmısınız)
Tabi ki

Bize önerebileceğiniz Bir İçeriğiniz Varmı? (sadece link yazın)
https://www.hayatikodla.net/google-trend-guncel-kelimeler/

Google sizin Sayfanızı ne kadar sıklıkla indexliyor?
Haftada 1 kere arama motoru botları geliyor

Google sizin Sayfanızın görsellerini ne sıklıkla indexliyor?
Ayda 1 kere sanırım çok görsel kullanmıyorum

Google Hakkında Eleştrileriniz Varmı?Google'yi severim eğitimleri çok güzel ve anlaşılır

Röportaj Gerçekleştirdiğimiz Sayfa
Hayatı Kodla Logo

HayatiKodla

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !