Advertisement

Responsive Advertisement

Geçtiğimiz Hafta Sonu Neler Yaptım

Blog Sayfamız ilk grafik çalışması

Bu Hafta Sonu Nasıl Geçti ?


Değerli Okuyucular umarım iyisinizdir. çok aktif bir şekilde Makale yaşamadığımı biliyorsunuz fakat elimden gelen birşey yok , bu hafta sonu Barladaydım İçerik yazma şansım olmadı köy'de Herşey'i unutup biraz kafa dinledim Webmasterlik okul yokmuş gibi sıradan bir gün geçirmeye özen gösterdim wifi bulduğumda ise işler tam anlamıyla değişti hotmail'den gelen mailler ile ilgilendim blog istatistiklerini kontrol edip gözden geçirdim gerekli kişilerle irtibat kurdum daha sonra merak ettiğim bir kaç uygulamayı Yorumlar'a dikkat ederek indirdim eve geldiğimde ise 2 Adet banner tasarladım grafikler pek istediğim gibi ayarlayamasam da güzel 2 adet çalışma tamamladım

Tasarladığım Çalışma [Blog Sayfamız ilk grafik çalışması]

jdsezer banner tasarım



Umarım sizler beğenirsiniz Çalışmalarım'ı bay ve bayan yazarlarla röportajları düzenledim yayınladım Pazartesi Salı günü ise Röportaj işim bittikten sonra wmaracı whatshap ve facebook'ta aktifliğimi sürdürdüm ve Footer kısmını özelleştirdim bugün ise tamamiyle bitti diyebilir miyim bilmiyorum ama yapabildiğim hazırladığım kadarıyla Footer kısmını tamamladım ve Asiye Hanımla gerçekleştirdiğim röportaj'ı güncelledim ve bugün yaptıklarımın sonuna geldim (:

Yorum Gönder

0 Yorumlar