Bir Çok Röportaj Gerçekleştirdik Gerçekleştiriyoruz

watch_later 17 Nisan 2017 Pazartesi
comment Yorum Ekle
Yeni Kişilerle Tanıştım

Blogumuzda Bir Çok Röportaj Gerçekleştirdik

Merhaba Değerli okuyucularım şuan saat 00:48 14 Nisan 2017 Şarjım ise  %68 Ve ben oturmuş deli gibi bu yazıyı yazıyorum bildiğiniz gibi bir çok blog ve web sayfası ile röportaj gerçekleştiriyorum ve kimiyle halen sürekli iletişim halindeyim ilerde büyük projelerim var resmi kurum dergi yayın evleri ve web sayfalarıyla röportaj gerçekleştirmeyi düşünüyorum tabii bu ne zaman olur bilmiyorum henüz yeni yeni duyulduğumu düşünüyorum ve içerik sayım az google'de yeni yeni içerikler indexliyor güncellemeler geliyor fakat bu google'de sayfayı yavaşlatırmı bilmiyorum umarım indexler botlar ve sizler bu sayfayı ziyaret etmeye devam eder unutmazsınız. iyisiyle kötüsüyle bir yerlere gelmeye çalışacağım şuan reklamlar'dan bir gelir elde etmiyorum yani kâr amacı gütmeyen bir firmayım ufaktan yazıma son vermem gerekiyor  Allaha emanet sağlıcakla kalın.



Sezer bir destek uzmanı ve bu yardım sayfasının yazarıdır. Aşağıdaki bölümü kullanarak sayfayla ilgili geri bildiriminizi kendisine ulaştırabilirsiniz.
Bu Makale Yararlı mı
-
Yardım İhtiyacanız mı Var ?
İsim Sezer Lakap : JD Sezer Anavatan : Eskişehir Burç : Oğlak Blog : www.jdsezer.blogspot.com.tr




Uyarı:Bu yayındaki resim,video veya şahsi bilgiler vb. Web'de bulunan çeşitli kaynaklar'dan alınmış olabilir.Telif hakkı tamamen şahsın veya konuların içeriğine göre düzenlenmiştir. bu konuda sorun varsa, buradan bizimle irtibata geçebilirsiniz.



sentiment_satisfied Emojiler