Advertisement

Responsive Advertisement

Delikizinbohcs.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdik

Delikizinbohcs İle Röportaj Onayladık

Delikizinbohcs.blogspot.com Röportaj Tamamladık

Derya Hanım Kimdir ?

Adım Derya. 1970 İstanbul doğumluyum. 15 yıldan beri eşim ve 17,12,7 yaşlarındaki 3 çocuğumla Avusturya’ da yaşamaktayım. Eğitim Durumu İstanbul’ da Lise bitirdikten sonra, stajyer olarak bir basın kuruluşuna girdim ve yıllarca o alanda çalıştım. Avusturya’ da ise 0-15 yaş Anaokulu öğretmenliği ve engelli çocuk yardımcı öğretmenlik okulunu bitirdim. Hobiler Bahçem, kitaplarım, spor ve bloglarım. Hepsiyle de ayrı ayrı zaman geçirmeyi çok seviyorum.

Derya Hanım Blog Sayfaları Nelerdir ?

Blog Adı :www.deryaninsporgunlugu.com

Ek Bilgi : Deryanın Spor Günlüğü, adı üstünde spor ve sağlıklı yaşam önerileri ile ilgili blogum. Kadınlarla ilgili bir blog olduğu için arada güzellik ve spor giyim önerilerim de oluyor.

Blog Adı :www.delikizinbohcs.blogspot.com

Ek Bilgi : Deli Kızın Bohçası kişisel blogum. Geziler, ailem, anılar, kitaplar, filmler, bahçem her konuda yazılar yazdığım bir keyif blogu diyelim ☺

Blog Adı :www.deriasworld.blogspot.com

Ek Bilgi :Deria ise moda ve alışveriş önerileri yazdığım blogum. İngilizce yazıyorum buradaki yazıları. Hepsi ayrı ayrı ilgi alanlarımı aktardığım bloglar ve konuları farklı olduğu için, birbirine karışmaması adına ayrı ayrı açtım.

Bize kendinizden bahseder misiniz?

Düşündüğünü söylemekten çekinmeyen, radikal kararlar almaktan da korkmayan biriyim. Hayatta kendime hedefler koyar ve bunlara ulaşmak için çalışırım. Bir hedefe odaklanıp çalışarak insanın başarılı olabileceğine inanırım.

Günlük yaşantınızda nasıl birisiniz? 

Özel hayatımda sıradan bir anneyim işte. Ev, eş, 3 çocuk, bahçem ve bloglarım arasında bir dakikam boş geçmez. Çok iyi bir ev hanımı olduğumu söyleyemem, işleri yapılması gerektiği için yaparım. Doğada zaman geçirmeyi çok severim ama evde olmak da büyük keyif verir. Uzun yıllar çalıştıktan sonra evde olmanın tadını çıkarıyorum.

Hayatınızda örnek aldığınız birisi var mı?

Takdir ettiğim çok kişi var. Hedeflerine ulaşmış başarılı insanları örnek alırım.

En çok ilgi duyduğunuz konu nedir?

Yukarıda da bahsettiğim hobilerim. Son zamanlarda ağırlık bloglarımda.

Sizce Wordpress Blogger? 

Blogger ile başladım ve kullanımı çok pratik geldiği için değiştirmeyi düşünmüyorum. Dünya çapında profesyonel bir blogger olmadığım ve bu benim hobim olduğu için memnun olduğum yerde kalmayı tercih ediyorum ☺

Sizce Hotmail Gmail? 

Eskiden hotmail kullanırdım son yıllarda gmail daha fazla kullanılır oldu.

Sizce İnstagram Facebook?

Birçok sosyal hesabım var bloglarım ile ilgili. Bloglar için hepsinin gerekli olduğunu düşünüyorum. Özel hayatımda ise hiçbirini kullanmıyorum.

Sevdiğiniz müzik türleri

Kulağıma ve kalbime hoş gelen her müziği dinleyebilirim.

Geleceğe dair planlar projeleriniz nelerdir ?

Artık bu yaştan sonra hayattan dünyadaki barışın bozulmaması dışında bir beklentim yok. Çok şükür hayatta hemen hemen tüm istediklerime ulaştım. Çok sevdiğim bloglarımı yazmaya devam etmek istiyorum.

Sosyal Medya Günlük Yaşantınızı Ne kadar Etkiliyor?

Telefonlar aracılığıyla kullandığım için oldukça fazla zamanımı alıyor.

İnternette nasıl vakit geçirirsiniz ve size neler kazandırdı?

Bloglarımla ilgili konularda araştırma yapar ve yazılarımı paylaşıp başka arkadaşların yazılarını okurum. İlgi alanıma giren farklı şeyleri de en çok pinterestte okumayı seviyorum. İnternet aslında dünyayı küçülten, yerinde kullanılırsa çok da faydalı olabilen bir kolaylık.

Çevrenizdeki yakın dostlarınız blog yazmanızı nasıl karşılıyor?

En başta eşim, büyük oğlum ve birkaç arkadaşım beni destekliyorlar. Avusturya’ dan da birkaç tanıdığım son zamanlarda beni takibe aldı özellikle İngilizce blog okuyorlar. Ancak facebook'dan beni takip eden kişisel arkadaşlarımın en büyük şikayeti hesapları gizle de olsa sürekli bloggerlar'dan istek almak. Tanımadığımız insanlar bize neden istek gönderiyor diyorlar. Bu konuyu da burada da duyurmuş olayım gerçekten blog'la ilgili olmayan insanlar için oldukça rahatsızlık verici olabiliyor. Yakında beni takibi bırakacaklar sırf bu yüzden ☺

Sizin Hakkınızda Eleştiri Yapan İnsanlara tepkiniz oluyor mu? 

Eskiden sinirlenirdim şimdi artık gülüp geçiyorum. Kimse kimseyi sevmek veya takip etmek zorunda değil. Eleştirebilir de tabii ki terbiye sınırları içinde. Sevmediği, beğenmediği halde neler yaptığımı takip ediyorsa bu o kişilerin sorunu. Biraz da hastalıklı bir durum☺

Haberleri Takip Ediyor musunuz ? 

Evet dünyada olanlardan haberdar olmak isterim.

Bloğunuz'un isimleri nereden aklınıza geldi ?

Spor günlüğüm, günlük spor paylaşımları olarak düşünüldü zamanla kapsamlı bir sağlıklı yaşam bloğun'a dönüşse de adı böyle kaldı bu şekilde tanındığı için. Ben sevdiğim her şeyi etrafımda görmek isterim ve ilgi alanlarım çoktur. Yakınlarım özellikle de eşim deli kızın bohçası gibisin diye takılır. O isim de böylece çıkmış oldu ☺ Deria ise Derya isminden çıktı. Daha hoş olduğunu düşündüğüm, kısa ve akılda kalıcı olmasını istediğim için onu seçtim.

Ne zamandır içerik yazıyorsunuz?

Çocukluğumdan beri hobi amaçlı yazıyorum ama blog olarak 3 Haziran 2015’ te başladım.

Ne sıklıkla makale yazıyorsunuz?

Her gün bir şeyler yazıp taslaklara atarım.

Blogunuzda kaç saat zaman geçiriyorsunuz? 

Günde birkaç saatimi alıyor.

Röportaj Hakkında Görüş Ve Önerileriniz


Derya Hanım

Genel anlamda güzel bir blog ancak röportaj konusunda bir eleştirim olacak. Herkese aynı sorular sorulması. Herkesin ilgi alanları farklıdır ve bir siteye konuk olarak yazı yazan bir kişi kendini özel hissetmek ister. Yanıtlarken kendimi iş görüşmesi yapıyormuş gibi hissettim ve birçok soruyu da boş bıraktım ne yazık ki ☺ Bir de çok fazla soru var ve birkaç kez aynı şeyler sorulmuş. Bu hem yanıtlayan konuğu hem de okuru negatif etkiler. Bloglarla söyleşiler yapıp yer vermeniz çok güzel, soruları gözde geçirir davet ettiğiniz konuğa göre hazırlarsanız çok daha başarılı olur. Sorular ve röportaj için teşekkür ederim. Okuyacak olanlara da sevgilerimi gönderiyorum.