Prozacinsanininsinemablogu.blogspot.com.tr Röportaj Gerçekleştirdik

prozacinsanininsinemablogu röportaj tamamlandı

Prozacinsanininsinemablogu.blogspot.com.tr Röportaj Sitemizde Yayınladık

Kişisel Bilgileriniz

*Ad Soyad & Lakap (Zorunlu) 
Mehmet Lütfi Alp Korkmaz, herhangi bir lakabım yok ama ilkokul hocam bana İnce Memed derdi.:)

*Yaşınız (sadece yıl yazabilirsiniz) 
Bu ayın 12'sinde 18 yaşında olacağım.

Yaşadığınız Şehir & Memleket
Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde yaşıyorum.

*Email   Adres (Zorunlu) 
Telefonum var ancak şu sıralar kullanmadığım için vermiyorum.

Öğrenim Durumunuz 
Tavşanlı Fen Lisesinde son sınıf öğrencisiyim
Hobileriniz    
Oyun oynamak (özellikle multiplayer frp oyunları), kitap okumak, sinema ve diziler...

Web Bilgileriniz

Site Adı
Prozac İnsanı

Site Sloganı
Prozacinsanininsinemablogu.blogspot.com

Kaç Yıldır Blog Yazıyorsunuz?
İlk bloggerlık deneyimimden bu yana tam 7 yıl geçmiş.

Sitenizin Banneri (En az) 350×250)
Sitenizin Amacı Nedir 
Sevdiğim filmler, diziler hakkında insanların farkedemediği noktaları ortaya çıkarmak, analizler yapmak, insanları film izlemeye özendirmek, sinemayı sevdirmek. Haricinde zaman zaman sitemlerime de yer veriyorum.

Sizin Hedefleriniz Nedir
Şu anlık blog yönünde bir hedefim yok. Tek hedefim elimdeki izlenecek ve hakkında yazılacak filmler listesinin sonunu getirmek. Ancak üniversite sınavı da yakın durduğundan çok zaman ayıramıyorum ne yazık ki.

Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız
Makale demeyelim de ilk deneme yazımı 2010'da yazdım. Ortaokuldaydım. O zamanlar kompozisyon ağırlıklı çeşitli yarışmalarda derece getiriyordum ve kendimi daha rahat ifade etmek için bedavasitem ile bu camiaya atıldım. O zamanki yazılarım berbattı tabi ki, çocuk aklıyla yazdığım, şu an okuduğumda hoşuma gitmeyen çok yazım vardı. :)

Herhangi bir ücret kazanıyormusunuz 
Şimdilik herhangi bir kazancım yok. Üniversitede eğitim ihtiyacımı karşılamak ve tutarsam kalacağım ev giderleri için adsense'e başvurabilirim fakat şu anlık öyle bir gelirim yok.

Sitenizin Tanıtım Yazısı Yayınlarmısınız? 
Film, dizi, edebiyat, anime, felsefe hakkında fikirler barındıran bir blog.

En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir
En çok ilgi duyduğum konuyu seçmem zor. Fakat sinema, kitaplar ve felsefe hakkında yazmak benim için daha kolay oluyor. Zaman zaman siyasi ve kişisel yazılar yazmadan duramıyorum, onlar da hayatımın bir parçası gibi...

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz
Her gün 1 yazı yayınlamak gibi bir seçeneğim yok. Çünkü yazdığım yazıların birikim gerektirdiğini düşündüğümden önce üzerinde iyice düşünüp, araştırmalar yapıp, uzun yazılar hazırlamayı tercih ediyorum. Son yazıma bakabilirsiniz. O tür bir analiz hazırlamam saatler sürmüştü.:) Gerçi şu anki blogumda henüz çok yazı mevcut değil ve hepsi aynı tarihte paylaşılmış görünüyor. Bunun sebebi önceki blogumu bu adrese taşımam, tüm yazıları da bir bir buraya aktarmam.

Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz 
Son yazı örneğinde söylediğim gibi bir yazı için 3 saat geçirdiğim oluyor. 

Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı
Hayır, hiçbir ortağım yok. Sadece boomerang'a kayıtlıyım o kadar. Onun da pek bir getirisi olmadı şimdilik.:D
Takip ettiğiniz 5 site & blog    
1)yazdimgittii.blogspot.com.tr
2)satendegiyerimpazende.blogspot.com.tr (ne yazık ki artık aktif değil, eski yazılarını okuyorum..)
3)olaganustusiradan.blogspot.com.tr (ne yazık ki artık aktif değil, eski yazılarını okuyorum..)
4)ruhsuzatmaca.blogspot.com
5)suskumru.com
ekstradan altıncı olarak içeriğini hiç mi hiç sevmediğim ancak üslubundan ötürü okuduğum michaelsikkofield var.

Takip Ettiğiniz 5 forum 
Forum olarak donanımhaber, reddit, 4chan, sdn var sadece. Sözlüklerdeyim daha çok. Ekşi ve uludağ'da yazıyorum.

Sitenizi sitemizde reklam Yapalım mı (Cevabınız evet ise 125x125 Banner Link) 
Tabi ki isterim. Banner: http://i.hizliresim.com/gqPnzQ.png

Sitezin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz
Pek tanıtım yapmıyorum.

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz
Evet, yorum yazılması bloggerda bulunma sebebim. Yorumlar benim için çok çok önemli.

Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza olumlumu bakıyorlar
Ailem ve dostlarım takip ediyor ve yazılarımı beğeniyorlar. Hatta benden daha çok yazmamı isteyenler oluyor yakın çevremden. Zaman sorunum olmasa isteklerini yerine getirebilirim ama şu sıralar vakit bulamıyorum işte...

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir
Bizim blogumuz hakkında   görüşleriniz nelerdir
Bizim blogumuz hakkında önerileriniz
Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz  Neler 
Sizce hangi konularda Makale Yazmalıyız?  
Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?(Cevabınız evet ise yayıncalayıp bize mail atarmısınız)
Siteniz gayet hoş. Kullanılan tema cuk diye oturmuş.:) İçerikler de gayet güzel ama tek sorun üstteki kategoriler widget'ının solundaki reklam alanını kapatması. Yazılarınızı okuyorum şu an, gayet güzel içerikler üretiyorsunuz. Röportaj fikri de oldukça önemli.. Bana kalırsa tasarıma uygunluk açısından teknoloji hakkında yazılar yayınlanabilir. Zevkle okuruz.
Sitede sağ sütunda yer verebilirim röportaja. Koyduktan sonra size göndereceğim elbette.:)


Güncellemelerimiz Buradan Takip Ediniz.
http://jdsezer.blogspot.com/p/guncellemeler.html

Prozac insanı Logo
Prozac insanı Logo
Röportaj gerçekleştirdiğimiz Sayfa
Prozac insanı

Yorum Gönder

1 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !